Cum poți atrage noi clienți pentru salonul tău de înfrumusețare?
Poți fi cel mai bun hairstylist sau nail artist din lume, dacă nu faci eforturi pentru a-ți promova business-ul, salonul tău de înfrumusețare nu va avea foarte mulți clienți.
Promoții constante, postări frecvente în social media, campanii de marketing online sau offline – sunt doar câteva elemente care nu ar trebui să lipsească din strategia ta de marketing. Dar pentru a fi mereu cu un pas înaintea concurenței, trebuie să faci ceva diferit.
Promovarea prin intermediul unui eveniment de beauty
Cu siguranță ai participat la un astfel de eveniment, sau dacă nu ai făcut-o încă, ai văzut poze, videoclipuri sau ai citit articole despre acestea. Amenajarea unui stand în cadrul unui astfel de eveniment este o modalitate excelentă de a crește notorietatea salonului tău și de a-ți face cunoscut numele.
Show-urile, galele sau seminariile sunt o modalitate excelentă de a demonstra talentele stiliștilor care activează în salonul tău, într-un mediu în care știi cu certitudine că toți cei prezenți sunt foarte interesați de profesia ta. Cu siguranță, în mulțime se vor găsi o mulțime de potențiali clienți noi!
După eveniment, vei încărca fotografiile și clipurile video realizate în timpul show-ului pe website și în social media – materiale care îți vor reafirma poziția în industria de beauty.
Crează-ți propriul tău canal de youtube
Clipurile postate pe youtube ajung la aproximativ 2 miliarde de utilizatori în fiecare zi. Youtube poate fi un instrument de promovare esențial pentru salonul tău de înfrumusețare. Postează clipuri cu realizarea unor coafuri sau tunsori populare, tutoriale pas cu pas de îngrijire, transformări before and after.
Afișe, roll-up bannere în locuri populate
Deși poate părea o tehnică învechită, print-urile reprezintă încă o modalitate eficientă de a vă face cunoscut salonul. Poți colabora cu centre de fitness, școli de dans, cafenele locale sau hoteluri, în cadrul cărora să prezinți serviciile oferite de salonul tău.
Sponsorizează un eveniment caritabil
Una dintre cele mai satisfăcătoare acțiuni pe care le poți face ca salon de înfrumusețare este să găsești o modalitate de a oferi ceva înapoi comunității din care faci parte. Îi va ajuta pe cei care au nevoie și va face ca salonul tău să iasă în evidență în fața unor potențiali clienți noi.
Un exemplu: O campanie prin care să oferi tunsori gratuite. Campania poate fi documentată foto și video, materialele fiind mai apoi folosite în social media.
Leave a Reply Cancel Reply