CONDITII GENERALE PENTRU RETURUL SI GARANTIA PRODUSELOR 


1.
 La retur si garantie, produsul trebuie să fie însotit de:

- toate accesoriile cu care a fost livrat,

- certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor)

- toate documentele cu care a fost livrat produsul (facturi, manuale, instructiuni de folosire)

- proces verbal in care clientul explica de ce doreste returul.

2. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

3. Returul se face cu ambalajul original, altfel returul este imposibil, produsul vine intr-un ambalaj specific fiecarul produs care il protejeaza in timpul transportului.
4. Pentru motive de siguranta a  produsului in timpul transportului pe curier, acesta trebuie sa fie ambalat exact asa cum a fost primit de catre client.
5. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

6. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. (inclusiv daca produsul este lovit/avariat pe transportul returului)
7. Nu se accepta produsele care nu sunt ambalate cu ambalajul original.
8. Daca produsul a venit cu transport gratuit, clientul va plati taxele de transport pentru expeditia de la depozit catre client si taxele de retur de la client catre depozit. 
9. Garantia si reparatiile necesare pot dura pana la 14 zile. Transportul produsului pana la centrul de garantii si apoi catre client  este responsabilitatea clientului. 
10. Returul produselor se poate face in maxim 14 zle de la receptia produselor.
11. Toate produsele de mobilier sa fie verificate la primire, in caz de deterioriare in timpul transportului, refuzati coletul si faceti proces verbal cu reprezentantul curierul in care sa fie specificat ca produsul a fost deteriorat in timpul transportului.


Adresa centrului de retur/garantie: 
Soseaua de Centura, Drum Exploatare, nr.37, Craiova, Dolj.
0769.050.992

comenzi@beautycosmetic.ro

Toate aceste clauze fac parte din Termeni si conditii si se acepta in momentul in care se plaseaza comanda.